أهلا بكم في منتدى حوار الأديان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
أهلا بكم في منتدى حوار الأديان

إسلاميات دوت كوم

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

فضائح

كاتب الموضوعرسالة
hamdy86

فضائح Empty
مُساهمةموضوع: فضائح   فضائح Icon_minitimeالخميس مارس 20, 2008 12:28 am

انتم مين اصلا علشان تتكلموا عن الدين وجايين بتتكلموا وبتعيبوا فى الاسلام وفى نبى الاسلام
انا مش عارف انتوا اصلا انتوا من انهى دين ولا ملا انتوا ولا اخلاق مسيحين ولا يهود طيب بدل ما انتوا عاملين موقع لسب او اظهار اى غلطات بتحصل فى دين تانى طيب ما تبص لدينك وصلى لربك
وبعدين ما تراجع دينك وشوف مثلا غلطة القسيس اللى كان بيزنى بالنساء بالكنيسة بحجة انه بيدلهم البركة , ده كلام برده يعقلة انسان
يعنى انتوا مثلا مفيش قساوسه عندكم بتغلط وهل لو فى واحد غلط يبقى ده عيب الدين؟
طيب ولو فى شيخ او داعيه اسلامى اصدر فتوى فهل ده زنب الدين ده انسان تفكيره كده فكيف تحاسبونا على اخطأ الاخرين وهذا دين احنا مش فى فصل علشان نقول السيئه تعم على الجميع!!!

وبعدين يعنى لو انتم وجدتم موقع يظهر غلطات ما يحدث من القساوسه وغيرة ونشر ما ليس له علاقه بالدين هل هذا صحيح؟

وبعدين الاسلام ولا بيحلل الزنا ولا القبلات ولا ارضاع الكبير ولا كل هذة الهلاوس التى تنشروها على الاسلام

انتقوا ربكم وعودوا اليه وبدل ما تعدل على الناس راجع دينك انا مش فاهم ايه اللى ممكن تستفيدوه من هذا الكلام
ومين هى اصلا مهرائيل ومين النصابين اللى انتوا جايبنهم دول ده انتم والعياذ بالله مش عايز اقول كفار علشان الكفار اعتقد انهم ارحم منكم
وربنا ينتقم منكم على تفعلوه

فضائح
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-